Poštovné nad 100 EUR ZADARMO

Košík je prázdny
Nakúp ešte za a v rámci SR máš dopravu zdarma.
0,00 € / 100,00 €
Celková cena 0,00 €
Prejsť do košíka

Všeobecné obchodné podmienky

I. Úvodné ustanovenia

1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len ako „VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi nami ako predávajúcim a Vami ako kupujúcim pri predaji nášho tovaru (príp. poskytnutí služby), najmä prostredníctvom internetového obchodu https://bratiska.sk/ (ďalej aj len ako „e-shop“).

1.2 Predávajúcim je spoločnosť Bratiska, s.r.o., so sídlom: Klemensova 17, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Slovenská republika, IČO: 48 077 844, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, odd. Sro, vložka č. 102838/B, IČ DPH SK2120035544 (ďalej len ako „predávajúci“).

1.3 Kupujúcim je akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou podľa čl. II týchto VOP vstúpila do zmluvného vzťahu s predávajúcim (ďalej len ako „kupujúci“).

1.4 V prípade ak je kupujúci fyzickou osobou, ktorá pri uzatvorení a plnení zmluvy s predávajúcim nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, ide zároveň o spotrebiteľa (ďalej len ako „spotrebiteľ“).

1.5 Obchodným zákonníkom sa myslí zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Obchodný zákonník“).

1.6 Občianskym zákonník sa myslí zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Občiansky zákonník“).

1.7 Zákonom o ochrane spotrebiteľa sa myslí zákon č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“).

II. Objednanie tovaru a uzatvorenie zmluvy

2.1 Objednávka vzniká výberom tovaru (príp. služby) kupujúcim v e-shope a vyplnením a zaslaním objednávkového formuláru. Pre korektné vytvorenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávkovom formulári a zvoliť si spôsob doručenia a platby za objednaný tovar (príp. služby).

2.2 Zaslaním objednávky kupujúci potvrdzuje pravdivosť a správnosť svojich vyplnených údajov. Odoslanie objednávky sa považuje za záväzný návrh na uzatvorenie zmluvy s predávajúcim.

2.3 Potvrdením objednávky predávajúcim dochádza k uzatvoreniu zmluvy a vzniku zmluvného vzťahu medzi kupujúcim a predávajúcim. Predávajúci sa tým zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar (príp. službu) v dohodnutom množstve a akosti, v dohodnutej dodacej lehote a na dohodnuté miesto dodania. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný tovar (príp. službu) zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane nákladov za dodanie a platbu a objednaný tovar (príp. službu) prevziať.

2.4 K uzavretiu zmluvy môže dôjsť aj iným spôsobom, napr. zaslaním objednávky prostredníctvom emailu alebo telefonicky a jej následným potvrdením zo strany predávajúceho resp. prijatím cenovej ponuky kupujúcim.

2.5 Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade nedostupnosti tovaru (príp. služby) alebo v prípade výskytu udalostí vyššej moci, ktoré bránia v riadnom plnení zmluvy.

2.6 Zaslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP a s ich obsahom súhlasí.

III. Účet kupujúceho

3.1 Kupujúci sa môže na e-shope zaregistrovať a vytvoriť si svoj účet.

3.2 Kupujúci má možnosť prostredníctvom svojho účtu najmä sledovať svoje objednávky, ich históriu a reklamácie. V prípade vytvorenia účtu dochádza taktiež k zjednodušeniu procesu objednania.

3.3 Registráciou účtu kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP a s ich obsahom súhlasí.

3.4 Vytvorenie účtu je dobrovoľné a predaj tovaru (príp. poskytnutie služieb) nie je podmienené existenciou účtu.

3.5 Kupujúci je povinný uchovávať svoje prístupové údaje do svojho účtu v bezpečí.

IV. Ceny a platobné podmienky

4.1 Kupujúci sa za objednaný tovar (príp. službu) zaväzuje riadne a včas zaplatiť kúpnu cenu, náklady na jeho dodanie a poplatky za platbu.

4.2 Kupujúci môže vykonať platbu jedným z nasledujúcich spôsobov: - platba prostredníctvom platobnej karty (pred prevzatím, po vytvorení objednávky); - platba prevodom (pred prevzatím, po vytvorení objednávky); - platba prostredníctvom dobierky (pri prevzatí); - iný spôsob platby výslovne dohodnutý medzi predávajúcim a kupujúcim.

4.3 Prípadný poplatok za konkrétny spôsob platby bude uvedený pri vytváraní objednávky (príp. v individuálnej cenovej ponuke). Tento bude pripočítaný ku kúpnej cene a kupujúci sa ho zaväzuje uhradiť.

4.4 Predávajúci nie je povinný dodať objednaný tovar (príp. služby) pokiaľ nedôjde k jeho úhrade. V prípade ak nedôjde k riadnemu spracovaniu platby prostredníctvom platobnej karty bezodkladne po vytvorení objednávky alebo k platbe iným spôsobom v zmysle podmienok dohodnutých medzi zmluvnými stranami, má predávajúci právo odstúpiť od uzavretej zmluvy, čím dôjde k zániku zmluvného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim.

4.5 Platné ceny sú uvedené v e-shope pri jednotlivých tovaroch a platia výhradne pre nákup v e-shope. Všetky uvádzané ceny sú konečné, vrátane DPH. Ceny nezahŕňajú náklady na dodanie tovaru a poplatky za platbu.

4.6 Predávajúci je viazaný cenou tovaru uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu kupujúcim, t.j. vytvorenia platnej objednávky v zmysle čl. II týchto VOP, a to pre danú objednávku.

4.7 V prípade záujmu o nákup tovaru veľkoobchodne je možné na požiadanie pripraviť individuálnu cenovú ponuku.

4.8 Faktúra bude zasielaná výhradne elektronicky, a to po prijatí platby od kupujúceho. Ak kupujúci požiada o zaslanie faktúry aj v papierovej podobe, bude mu zaslaná dodatočne poštou.

V. Doprava a dodacie podmienky

5.1 Objednávky môžu byť dodané jedným z nasledujúcich spôsobov: - prostredníctvom Packety; - prostredníctvom kuríera; - iný spôsob platby výslovne dohodnutý medzi predávajúcim a kupujúcim.

5.2 Náklady za konkrétny spôsob dodania budú uvedené pri vytváraní objednávky (príp. v individuálnej cenovej ponuke). Tieto budú pripočítané ku kúpnej cene a kupujúci sa ich zaväzuje uhradiť.

5.3 Predpokladané lehoty odoslania sú uvedené v e-shope pri jednotlivých tovaroch. Tovar bude expedovaný podľa kapacitných možností, v čo najkratšom čase tak, aby bol dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ak pri tovare nebola uvedená dlhšia predpokladaná lehota odoslania alebo dodania alebo ak sa strany nedohodli inak.

5.4 Ak si kupujúci neprevezme tovar od dopravcu v stanovenej odbernej lehote, predávajúci je oprávnený požadovať poplatok za uskladnenie tovaru. Predávajúci má taktiež právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Kupujúci zodpovedá predávajúcemu za škodu spôsobenú porušením jeho povinnosti prevziať objednaný tovar (pozostávajúcu najmä ale nie výlučne z prepravných nákladov, ušlého zisku). Ak zo strany kupujúceho už došlo k úhrade kúpnej ceny pred dodaním tovaru, je predávajúci oprávnený započítať si svoju pohľadávku z titulu nároku na náhradu škody so zaplatenou cenou tovaru.

VI. Práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu

6.1 Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom má právo na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru spotrebiteľom, za podmienok uvedených nižšie v tomto článku VOP a v §19 a nasl. Zákona o ochrane spotrebiteľa.

6.2 Spotrebiteľ môže využiť právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo prostredníctvom e-mailu využitím kontaktných údajov predávajúceho uvedených na https://bratiska.sk/kontakt. Spotrebiteľ môže na odstúpenie od zmluvy podľa tohto článku VOP využiť vzorový formulár (jeho použitie však nie je povinné). Lehota na odstúpenie sa považuje za zachovanú, ak je odstúpenie odoslané v posledný deň lehoty.

6.3 Spotrebiteľ je povinný do 14 kalendárnych dní od odstúpenia od zmluvy v zmysle tohto článku VOP zaslať tovar na vlastné riziko späť predávajúcemu alebo ho odovzdať predávajúcemu, a to na adresu určenú na vrátenie tovaru uvedenú na https://bratiska.sk/kontakt. Lehota sa považuje za zachovanú, ak je tovar odoslaný v posledný deň lehoty. Spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu. Spotrebiteľ je povinný tovar zasielať v pôvodnom stave, nepoužitý, nepoškodený a kompletný. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

6.4 Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia v súlade s týmto článkom VOP. Ak nebude medzi stranami dohodnuté inak, platby budú vrátené rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade. Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný predávajúcim. Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

6.5 Spotrebiteľ nemá právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle tohto článku VOP pokiaľ bol tovar zakúpený a prevzatý osobne u predávajúceho alebo pokiaľ ide o dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru.

6.6 Poučenie o uplatnení tohto práva na odstúpenie bez uvedenia dôvodu v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa, ako aj vzorový formulár na využitie tohto práva tvoria prílohu č. 1 týchto VOP.

VII. Vlastnosti tovaru a jeho použitie

7.1 Vlastnosti tovaru sú uvedené pri jednotlivých tovaroch v e-shope, ako aj na samotnom tovare (napr. v prípade oblečenia).

7.2 Pri používaní tovaru je kupujúci povinný dodržiavať inštrukcie uvedené v e-shope resp. na samotnom tovare.

1.1 Tlačoviny (printy, plagáty a pod.) je potrebné uchovávať na suchom a tmavom mieste. Tlačoviny môžu vykazovať odchýlky vo farebnosti, pričom v danom prípade nepôjde o vady tovaru.

7.3 Životnosť tovarov závisí od intenzity používania a starostlivosti. Opotrebovanie tovaru spôsobené jeho užívaním nepredstavuje v žiadnom prípade vadu tovaru

VIII. Zodpovednosť za vady

8.1 V prípade ak má tovar vady, môže kupujúci uplatniť nároky zo zodpovednosti za vady u predávajúceho v súlade s týmto článkom VOP.

8.2 Kupujúci si môže nároky z vád uplatniť prostredníctvom reklamačného formuláru na https://bratiska.sk/reklamacny-formular, listinne alebo prostredníctvom e-mailu.

8.3 Osobitné ustanovenia týkajúce sa výlučne kupujúcich, ktorí sú spotrebiteľmi: - Predávajúci zodpovedá za vadu, ktorú má tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jeho dodania. - Predávajúci zodpovedá za vady v súlade s §618 a nasl. Občianskeho zákonníka. - Predávajúci poskytne spotrebiteľovi bezodkladne potvrdenie o vytknutí vady. Predávajúci v potvrdení uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Oznámená lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť. - Ak predávajúci odmieta zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi spotrebiteľovi. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu. - Ak predávajúci zodpovedá za vadu, spotrebiteľ má právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z ceny alebo právo od zmluvy odstúpiť. - Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do dvoch rokov od dodania tovaru. - Spotrebiteľ má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou alebo opravou tovaru. Spotrebiteľ si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil spotrebiteľovi značné ťažkosti. Na účely opravy alebo výmeny spotrebiteľ odovzdá alebo sprístupní vec predávajúcemu. Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo spotrebiteľ vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí spotrebiteľovi s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý spotrebiteľ vec požadoval. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti. - Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny alebo môže odstúpiť od zmluvy ak (i) predávajúci vec neopravil ani nevymenil; (ii) predávajúci odmietol odstrániť vadu; (iii) tovar má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene; (iv) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od zmluvy, alebo (v) predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre spotrebiteľa. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ak sa spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Spotrebiteľ po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady predávajúceho. Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. - Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady nevylučuje právo spotrebiteľa na náhradu škody, ktorá mu z vady vznikla.

8.4 V prípade kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, sa nároky z vád tovaru spravujú Obchodným zákonníkom v znení neskorších predpisov.

8.5 Uplatnené práva zo zodpovednosti za vady sú vybavované v súlade s nasledovnými právnymi predpismi: - pri kupujúcom ktorý je spotrebiteľom: Občianskym zákonníkom a Zákonom o ochrane spotrebiteľa; - pri kupujúcom, ktorý nie je spotrebiteľom: Obchodným zákonníkom.

8.6 Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené používaním v rozpore s týmito VOP. Predávajúci taktiež nenesie zodpovednosť za opotrebovanie tovaru spôsobené jeho užívaním.

IX. Riešenie sporov, Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov

9.1 Predávajúci a kupujúci sa budú snažiť vyriešiť prípadné spory zmierom.

9.2 Pokiaľ nedôjde k vyriešeniu sporov zmierom, budú spory riešené miestne príslušným súdom Slovenskej republiky.

9.3 Pokiaľ nedôjde k vyriešeniu sporov zmierom, je spotrebiteľ oprávnený riešiť spor aj alternatívnym spôsobom v zmysle zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších predpisov.

9.4 Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a predávajúcim vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že predávajúci porušil jeho iné práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

9.5 Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1

9.6 Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice, ak pravidlá alternatívneho riešenia sporov subjektu alternatívneho riešenia sporov neustanovujú inak. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ využiť formulár, ktorého vzor je dostupný na webovom sídle ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov (odkazy sa nachádzajú v linku uvedenom v predchádzajúcom odseku). Návrh je možné podať aj prostredníctvom nasledujúcej online platformy: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

X. Ochrana osobných údajov

10.1 Osobné údaje kupujúceho, resp. iných dotknutých osôb budú spracúvané v súlade so zásadami ochrany osobných údajov predávajúceho, ktoré sú k dispozícii na webovej stránke https://bratiska.sk/.

XI. Kontakt

11.1 Kupujúci môže kontaktovať predávajúceho prostredníctvom kontaktných údajov, ktoré sú k dispozícii na webovej stránke https://bratiska.sk/kontakt

XII. Záverečné ustanovenia

12.1 Tieto VOP a vzťahy z nich vyplývajúce sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä: - pri kupujúcom, ktorý je spotrebiteľom: Občianskym zákonníkom a Zákonom o ochrane spotrebiteľa; - pri kupujúcom, ktorý nie je spotrebiteľom: Obchodným zákonníkom.

12.2 Odkazy v týchto VOP na právne predpisy sa považujú za odkazy aj na právne predpisy, ktoré ich z časti alebo celkom menia alebo nahrádzajú

12.3 Ustanovenia týchto VOP týkajúce sa spotrebiteľov sa neuplatnia na kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľom.

12.4 Predávajúci si v rámci zákonných možností vyhradzuje právo jednostranne meniť a dopĺňať tieto VOP. V prípade zmeny VOP sa zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim riadi prostredníctvom tých VOP, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim.

12.5 Predávajúci a kupujúci vyhlasujú, že plne akceptujú komunikáciu na diaľku – najmä elektronickú formu komunikácie prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe strany.

12.6 Pokiaľ niektoré z ustanovení týchto VOP je alebo sa stane neplatným alebo neúčinným, nebude to mať vplyv na platnosť alebo účinnosť zmluvy a ostatných ustanovení VOP. V takomto prípade bude neplatné alebo neúčinné ustanovenie nahradené platným a účinným ustanovením, ktorého ekonomický účinok bude čo najbližší pôvodnému duchu neplatného alebo neúčinného ustanovenia, alebo ktoré bude v čo najväčšej miere slúžiť účelu týchto VOP a Zmluvy.

12.7 Tieto VOP sú platné od 28.1.2025

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY v zmysle čl. VI VOP

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: Bratiska, s.r.o., Klemensova 17, 811 09 Bratislava, Slovensko, +421 220 924 425, obchod@bratiska.sk

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza nižšie, jeho použitie však nie je povinné.

Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom nášho webového sídla https://bratiska.sk/reklamacny-formular. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom médiu (napríklad e-mailom).

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

Nemáte právo na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu pokiaľ bol tovar zakúpený a prevzatý osobne alebo pokiaľ ide o dodanie tovaru vyrobeného podľa Vašich špecifikácií alebo tovaru vyrobeného na mieru.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu alebo odovzdajte: Merch s.r.o., P.O.BOX 208, 903 01 Senec, a to najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy. Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY v zmysle čl. VI VOP (vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

Komu: Bratiska, s.r.o., Klemensova 17, 811 09 Bratislava, Slovensko, obchod@bratiska.sk

Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar : ..............

Dátum objednania/dátum prijatia* ..............

Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

Dátum ..............

* Nehodiace sa prečiarknite.